1. بخشی، حسین، عبدلی، محمدرضا، عطایی، محمد (1397). بهینهسازی اجرای طرح جامع مالیاتی بر اساس شناسایی، تحلیل و اولویتبندی عوامل مؤثر از طریق تکنیک تحلیل شبکهای فازی (FANP)، پژوهشنامه مالیات، 26 (39)، 45-7. 2. تنانی، محسن، رجبی، علیاکبر (1397). بررسی تأثیر کیفیت حسابرسی بر ارزشگذاری سود و اجزای آن توسط بازار سرمایه، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، 40، 104-87. 3. حاج محمود عطار، فرناز، آرایی، وحید (1401). تأثیر اعتماد به دولت بر تمکین داوطلبانه مؤدیان مالیاتی با نقش میانجی ادراک عدالت مالیاتی. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، 14 (56)، 264-243. 4. حافظ نیا، محمدرضا (1398). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی (تجدیدنظر اساسی با اضافات) ، چاپ بیست و دوم، تهران، انتشارات سمت. 5. حساس یگانه، یحیی، ابراهیمی سرو علیا، محمدحسن، علاسوند، فرشید، دلاور، علی (1398). اهمیت عوامل تمایل به پرداخت مالیات از دیدگاه مؤدیان مالیاتی (مورد مطالعه : مؤدیان مالیاتی اداره امور مالیاتی شهر تهران). دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 8 (29)، 214-203 6. حسنی، سیدجابر، رستمی، ولی (1402). بررسی تطبیقی حقوق مؤدیان مالیاتی در ایران و آمریکا، مطالعات تطبیقی حقوق کشورهای اسلامی، 1 (3)، 128-101. 7. حکیمی، فرهاد، مهرکام، مهرداد، کریمی، حمیدرضا، اکرم میرزایی، علی (1397). بررسی مشکلات کاربران در پیادهسازی نرمافزار E-ris با استفاده از روش دلفـی در اداره کـل امـور مـالیـاتی جـنوب شـهر تهـران، پژوهشنامه مالیات، 26 (37)، 172-148. 8. خسروی، ولی، کرم اله، دانشفرد (1395). بررسی میزان رضایت شهروندان از کیفیت خدمات الکترونیکی پلیس راهور ناجا (مورد مطالعه: شهر تهران) ، راهور، 13 (36)، 56-27. 9. خوشحال، امین، خوشحال، فائزه (1398). چالشهای حقوق شهروندی و مؤدیان مالیاتی، پژوهشنامه مالیات، 44 (92)، 183-165 10. دارش، فرشته، واعظ، سید علی، بصیرت، مهدی، کعب عمیر، احمد (1399). معرفی پایداری مالیاتی شرکت: شاخصی جهت ارزیابی ریسک در حسابرسی بر مبنای طرح جامع مالیاتی، دانش حسابرسی، 20 (80)، 214-201. 11. زیویار، فرزاد، ضیائی، محمدصادق، نرگسیان، جواد (1391). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال، تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (3)، 186-173. 12. سازمان امور مالیاتی کشور (1400). پورتال سازمان، قوانین و مقررات مربوط به مؤدیان مالیاتی، طرح جامع مالیاتی. 13. سازمان امور مالیاتی کشور.(1390). نگاهی به طرح جامع مالیاتی. 14. سازمان امور مالیاتی کشور.(1399). رئوس برنامه راهبردی سازمان امور مالیاتی کشور و نقشه راه و طراحی استقرار نظام مالیاتی هوشمند. 15. شیخ حسنی، علی، فقیهی، ابوالحسن، دانشفرد، کرم اله (1397). تحلیل خطمشی گذاری مالیاتی در نظام مالیات بر ارزشافزوده ایران، فصلنامه مدیریت دولتی، 10 (1)، 160-136. 16. صادقی، علیرضا، دهقانی، محمدامین، دادگر، مسعود (1398)، رتبهبندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز، نشریه گردشگری شهری، 6 (3)، 151-139. 17. صمدی، منصور، نظریان، محمد (1392). بررسی و سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران)، پژوهشنامه مالیات، 21 (17)، 150-125. 18. طاهری کیا، فریز، فخاریان، میثم، لاجوردی، مسعود (1391). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر میزان رضایت مشتریان از محصول پودر آ. ب. ث شرکت کندر با استفاده از مدل کانو، فصلنامه مدیریت، 8 (22)، 81-61. 19. غیور باغبانی، سید مرتضی، غفوریان شاگردی، امیر، زارعی، امیر، غفوریان شاگردی، محمد سجاد (1399). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مؤدیان مالیاتی با نقش میانجی اعتماد. فصلنامه سیاستهای مالی و اقتصادی، 8 (30)، 169- 143. 20. فارسی، سعید، محمد اسماعیل، صدیقه، بابالحوائجی، فهیمه، نوشین فرد، فاطمه (1399). شناسایی و رتبهبندی الزامات رضایتمندی کاربران پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) با استفاده از مدل کانو، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 35 (4)، 1118-1095. 21. کامیاب تیموری، رضا، رستمی، احسان، الماسی، مجتبی، روحی، مرتضی (1402). ارائه مدلی برای سازمان مالیاتی هوشمند با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری، پژوهشنامه مالیات، 31 (57)، 94-69. 22. کریمی، سعید، خان محمدی، محمدحامد، جعفری، محبوبه (1400). ارائه و ارزیابی مدل تمکین مالیاتی اشخاص حقوقی بر اساس دیدگاه خبرگان مالیاتی با استفاده از تئوری زمینهای در نظام مالیاتی ایران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 10 (28)، 360-345. 23. کلانتریبنگر، محسن، نظری، علیرضا، فدایی ایمان (1392). مروری بر عملکرد طرح تحول نظام مالیاتی، فصلنامه سیاستهای مالی و اقتصادی. 1(1)، 80-59. 24. موحدی بکنظر، مهدی، سلیمیان، صلاح، شهریاری، ایرج، پیشانی یزدی، حسین (1401). مدلسازی، بررسی تعادل نش و تعیین نرخ بهینه جریمه مالیاتی در بازی مؤدیان با سازمان امور مالیاتی. فصلنامه سیاست های مالی و اقتصادی، 10 (39)، 65-43. 25. مولائیپور، منصور (1393). تمکین مالیاتی در برنامههای توسعه اقتصادی ایران، فصلنامه پژوهشها و سیاستهای اقتصادی،22 (72)، 196-173 26. نوروزی، عزیزاله، شکرچی زاده، احمدرضا (1394). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مؤدیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی شمیرانات، اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات، اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجفآباد. 27. یوسف زاده، سارا، طالب نیا، قدرت اله، بیطاری، جلیل (1402). بررسی ارتباط بین مالیات بر ارزشافزوده با ثبات رویه، یکنواختی و رجحان محتوا بر شکل اطلاعات حسابداری. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، 15 (29)، 176-151. 28. Alghamdi, Abdullah and Rahim, Mahbubur, (2016). Development of a Measurement Scale for User Satisfaction with E-tax Systems in Australia, Project: E-tax satisfaction, PP. 64-83. In, et al. Transactions on Large-Scale Data- and Knowledge-Centered Systems XXVII. Lecture Notes in Computer Science, Springer, Berlin, Heidelberg. [ DOI:10.1007/978-3-662-53416-8_5] 29. Bhattacharyya, S. K. and Rahman, zillur. (2004). Capturing The customer,s voice, The enter piece of strategy making: A case study in banking, European business review, Vol. 16, No. 2, pp. 128-138. [ DOI:10.1108/09555340410524238] 30. Bryce, Luis A, Bonfatti, Roberto. and Pisano, Luigi, (2016). Tax Policy and the Financing of Innovation, Journal of Public Economics, Vol. 135, pp. 32-46. [ DOI:10.1016/j.jpubeco.2015.12.010] 31. Chumsombat, Nakanya, (2015). User evaluations service quality on e-tax filing satisfaction within the public sector, Proceedings - 17th IEEE International Conference on Computational Science and Engineering. [ DOI:10.1109/CSE.2014.187] 32. Cronbach Lee J and Shavelson Richard J, (2004). My Current Thoughts on Coefficient Alpha and Successor Procedures, Educational and Psychological Measurement.Vol. 64, No. 3, pp.391-418. [ DOI:10.1177/0013164404266386] 33. Kaur, Gagandeep and Singh, Jaspal, (2011). Customer satisfaction and universal banks: An empirical study, International Journal of Commerce and Management, Vol 21, No. 4, pp. 327-348. [ DOI:10.1108/10569211111189356] 34. Krüger, Franziska, (2016). The Influence of Culture and Personality on Customer Satisfaction. 10.1007/978-3-658-12557-8. [ DOI:10.1007/978-3-658-12557-8] 35. Legesse, Mulugeta, (2014). Business Taxpayers' Satisfaction with the Tax System in Addis Ababa, Ethiopia, Presented in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Master of Science, Addis Ababa University, Ethiopia. 36. Masunga, Faustine Juma, Mapesa, Harun J and Nyalle, Mwakibete Andwilile, (2020). Quality of E-Tax System and its Effect on Tax Compliance (Evidence from Large Taxpayers in Tanzania) , International Journal of Commerce and Finance, Vol. 6, No. 2, pp. 145-158. [ DOI:10.32602/jafas.2020.027] 37. Profeta, Profeta and Scabrosetti, Simona, (2010). The Political Economy of taxation, Lessons from Developing Countries. Edward Elgar. [ DOI:10.4337/9781849805490] 38. Reddy, CH. Venkata Krishna and Abay, Haftay Desta, (2018). Assessment of Large Taxpayers' Satisfaction with Tax Service Delivery System: A Study on Ethiopian Large Taxpayers' Office, Ethiopia, European Journal of Business and Management, Vol.10, No.13, PP. 1-10. 39. Tan, Kay C and Pawitra, Theresia Amelia, (2001). Integrating SERVQUAL and Kano's model into QFD for service excellence development, Managing Service Quality: An International Journal, vol. 11, No. 6, pp. 418 - 430. [ DOI:10.1108/EUM0000000006520] 40. Tjondro, Elisa, Tanaya, Graciella and Theresia, Jessica. (2019). E-Tax Satisfaction and Taxpayer Expectation Toward Tax Consultant, Advances in Economics, Business and Management Research, Vol. 103, pp. 390-398. [ DOI:10.2991/teams-19.2019.62] [ PMID] 41. Zaman, Qamruz, Okasha and Iqba, Muhammad, (2012). Value Added Tax- Theoretical Aspects and Empirical Evidence for Pakistan, Journal of Managerial Sciences, Vol. 6, No. 1, pp. 43-52.
|