1. دنر، سم (۲۰۱۴). جعبه ابزار ارزیابی سریع حساب واحد خزانه (گزارش بانک جهانی)، مترجمان. م. ح. نعیمیپور و م. جهاندیده. تهران: مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه. 2. روحانی، علی. (۱۳۹۵). آسیبشناسی نظام بانکی ۱۴. ابعاد نگهداری حسابهای دولتی. تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی. 3. روحانی، علی، ابوحمزه، داریوش. (۱۳۹۴). ساختار خزانه و روالهای خزانهداری در ایران (ویرایش اول). تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی. 4. روحانی، علی، ابوحمزه، داریوش. (۱۳۹۷). تحلیل و نقد فرآیندهای مدیریت نقدینگی خزانه دولت در ایران. فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران، ۲۳ (۷۴)، ۲۵۶-۲۱۹. 5. صدرینیا، محمد. (۱۳۸۵). سابقه و کارکردهای خزانهداری در نظام بودجهای ایران. تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات برنامه و بودجه. 6. کاکائی، جمال، فهیمی، بهاره. (۱۴۰۱). ارزیابی حساب واحد خزانه در ایران. فصلنامه پژوهشهای برنامه و توسعه، ۲ (۸)، ۴۵- ۷۲. 7. نادری، فؤاد. (۱۳۹۶). تأثیر اجرای حساب واحد خزانه (TSA) بر مدیریت مالی بخش عمومی. نخستین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، شرکت علمی پژوهشی امیدپژوه آتیه کردستان، دانشگاه کردستان. 8. نعیمیپور، محمدحسین. (۱۳۹۹، ۳۱ اردیبهشت). انضباط مالی و حساب واحد خزانه: آیا ابزارهای لازم برای انضباط مالی در ایران وجود دارد. دنیای اقتصاد، برگرفته از https://www.magiran.com/article/4044998. 9. یادگاری، سیامک، علی مددی، مهدی. (۱۳۹۰). بررسی نکاتی پیرامون اصلاح نظام خزانهداری دولت. مجله اقتصادی-ماهنامه بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی. ۱۱ (۱ و ۲)، ۱۵۴-۱۴۵. 10. Adeolu, I. A. (2015). Understanding the treasury single account (TSA) system: Things you should know. Business & Economy, Market Development, 2(3), 14-25. 11. Alimovna, P. Z, & Djalolovna, R. N. (2021). Development Prospects The Public Treasury. International Journal Of Discourse On Innovation, Integration And Education, 2(1), 1-6. 12. Allen, R, S. Schiavo-Campo and C. Garrity. (2004). Assessing and Reforming Public Financial Management: A New Approach. Washington, DC: World Bank. [ DOI:10.1596/0-8213-5599-6] 13. Allen, R, Hemming, R, & Potter, B. H. (Eds.). (2013). The international handbook of public financial management. London: Palgrave macmillan. [ DOI:10.1057/9781137315304] 14. Bashir, Y. M. (2016). Effects of treasury single account on public finance management in Nigeria. Research Journal of Finance and Accounting, 7(6). 15. CAN, B. (2019). The likely impact of extended Turkish treasury single account system on public finance in Turkey. Journal of BRSA Banking & Financial Markets, 13(2). 16. Eme, O. I, Chukwurah, D. C, & Iheanacho, E. N. (2015). An analysis of pros and cons treasury single account policy in Nigeria. Arabian journal of business and management review (OMAN chapter), 5(4), 20. [ DOI:10.12816/0019114] 17. Fainboim Yaker, I, & Pattanayak, S. (2010). Treasury single account: Concept, design, and implementation issues (IMF Working Papers). 1-45. [ DOI:10.2139/ssrn.1627078] 18. Government Cash Management under Fiscal Stress. 29 April (2020). www.imf.org › Publications › covid19-special-notes. 19. Hashim, A. (2014). A Handbook on Financial Management Information Systems for Government.: A Practitioners Guide for Setting Reform Priorities, Systems Design, and Implementation. World Bank. 20. Igbokwe-Ibeto, C. J, Nkomah, B. B, Osakede, K. O, & Kinge, R. F. (2016). Treasury Single Account-Transparency and Accountability in Public Finance Management in Nigeria: The Journey So Far. Africa's Public Service Delivery & Performance Review, 4(2), 342-359. [ DOI:10.4102/apsdpr.v4i2.116] 21. Isa, A. A. (2016). The treasury single account (TSA) as an instrument of financial prudence and management: prospects and problems. Research Journal of Finance and Accounting, 7(4), 66-71. 22. Lienert, I. (2009). Modernizing Cash Management (No. 2009/003). International Monetary Fund. [ DOI:10.5089/9781462304127.005] 23. Mu, Y. (2006). Government cash management: Good practice & capacity-building framework (The World Bank Financial Sector Discussion Series Working Paper, Report Number: 96463). Washington DC, USA: The World Bank. [ DOI:10.2139/ssrn.918008] 24. Ofor, N. T, Omaliko, L. E, & Okoli, F. C. (2017). Effect of treasury single accounts (TSA) on the performance of ministries, departments and agencies (MDA) in Nigeria. Trends Economics and Management, 11(29), 59-68. [ DOI:10.13164/trends.2017.29.59] 25. Ogoun, S, & Zuode, O. T. K. (2020). Federally Collected Non-oil Tax Revenue and National Economic Performance in Nigeria: A Pre-post Treasury Single Account Implementation Assessment. Journal of Finance and Accounting, 8(4), 190 [ DOI:10.11648/j.jfa.20200804.14] 26. Olaoye, F. O, & Talabi, O. A. (2019). Impact of treasury single account (TSA) on the financial performance of deposit money banks (DMBs) in Nigeria: a pre-post analysis. Open Journal of Social Sciences, 7(5), 332-347. [ DOI:10.4236/jss.2019.75026] 27. Pessoa, M, & Williams, M. J. (2013). Government cash management: relationship between the treasury and the Central Bank. International Monetary Fund. [ DOI:10.5089/9781616355487.005] 28. Storkey, I. (2003). The governance brief: Government cash and treasury management reform (Issue 7-2003). 29. Widodo, R, Sihombing, W. P, Budhisusetyo, A, & Harjowiryono, M. (2014). Cash management reform in Indonesia: making the state money work harder (No. 92214, pp. 1-244). The World Bank. 30. Williams, M. (2010). Government cash management: its interaction with other financial policies. Technical Notes and Manuals, 2010(013). [ DOI:10.5089/9781462318254.005] 31. Yaker, I. F, & Pattanayak, S. (2011). Treasury single account: an essential tool for government cash management. International Monetary Fund. 32. Yaker, I. F, de Albuquerque, C. M, & Vargas, J. A. (2015). The treasury single account in Latin America: An essential tool for efficient treasury management. In Public Financial Management in Latin America. Inter-American Development Bank.
|